БИБЛИОГРАФСКА СПРАВКА
ОБЩИНА ПЛОВДИВ
ОТДЕЛ “ ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА”
ПЕДАГОГИЧЕСКА БИБЛИОТЕКА
1. АГИБАЛОВА, Е. В. Некоторые пути и средства успешного формирования знаний и умении учащихся. – В: Методическое пособие по истории средних веков. - М., 1978.
2. АЛЕКСАЙШИНА, Л. Н. Развитие умений на уроках новейшей истории. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1986, № 6.
3. АРНАУДОВ, Д. Методика на обучението по история : Лекционен курс. – С., 2001.
4. АРНАУДОВ, Д. Методическа теория на училищния учебник по история. – Кърджали, 2004.
5. АРНАУДОВ, Д. Проекти за ученикови постижения по История и цивилизация за 9 и 10 клас. – Кърджали, 2000.
6. БАХТИНА, О. И. Формирование умении на уроке 7 кл. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1985, № 3.
7. БОЯДЖИЕВ, И. Уроците упражнения в обучението по история 5-10 клас. – С., 1985.
8. ВАГИН, А. С. Методика обучения истории в школе.- С., 1978.
9. ВЕНЕВ, К. Развитие на историческото мислене. – С., 1994.
10. ВОРОЖЕЙКИНА, Н. И. Формирование умении на уроке 7 кл. – П р е п о д а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1987, № 1.
11. ГОДЕР, Г. И. Виды изложения и самостоятельная работа учащихся в процессе урока. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1985, № 4.
12. ГОДЕР, Г. И. Образное задание в 5 кл. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1984, № 6.
13. ГОЛОВКИНА, Е. Ф. Вопросы приемственности при формировании понятий на уроках истории 4- 8 кл. , 1985.
14. ДАЙРИ, Н. Г. Как подготовить урок истории. – М., 1969.
15. ДЕСЕВ, Л. Роля на упражнението за формиране и развитие на уменията и навиците. – В: Педагогическа психология, 1996.
16. ДЕСЕВ, Л. Роля на упражнението за формиране и развитие на уменията и навиците. – В: Педагогическа психология. Психодиагностика, 2003.
17. ДИМИТРОВА, И. Нов поглед върху уроците свързани с Балканската война 1912- 1913 г. – И с т о р и я, 1993, № 4.
18. ДИМОВА, М. Активизиране на самостоятелната познавателна дейност на учениците в обучението по история 5- 10 клас. – С., 1988.
19. ЗОТОВ, Ю. Б. Закрепление изученного материала. – В: Организация современного урока. – М., 1984.
20. КЛОКОВА, Г. В. Основные методические условияформирования понатии. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1984, № 3.
21. КУШЕВА, Р. Писмените работи в обучението по история. – И с т о р и я, 1996, № 5-6.
22. КУШЕВА, Р. Методика на обучението по история. – С., 2000.
23. ЛЕЙБЕНГРУБ, П. Типы уроков истории. – В: Дидактические требования к уроку истории. – М., 1960.
24. МАХМУТОВ, М. И. Типы и виды урока. – В: Современный урок, 1985.
25. НИКОВ, А. Самостоятелност на учащите се в обучението. – В: Обучение и психично формиране на личността. – С., 1994.
26. ОНИЩУК, В. А. Урок усвоения навыков и умений. 1981.
27. ПЕТРОВ, П. Типология и структура на уроците. – В: Дидактика, 1992.
28. ПЕТРОВ, Ю. А. Развитие общих учебных умений и навыков школьников. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1985, № 1.
29. ПОМОТУН, Е. И. Познавательная самостоятельность в работе над понятии. – П р е п о д а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1986, № 2.
30. ПУНСКИЙ, В. О. Формирование приемов логического мышления. – П р е п о д а в а н и е и с о р и и в ш к о л е, 1983, № 5.
31. РОЗЕРШТЕЙН, В. М. Различные формы урока истории в старших классах. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1988, № 4.
32. ШАНОВА, Т. И. Повышение еффективности урока. – П р е п о д а в а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1986, № 4.
33. ШОПОВ, Й. Методика на обучението по история. – С., 1978.
34. ШОПОВ, Й. Об уроках- упражнения. – П р е п о д а н и е и с т о р и и в ш к о л е, 1985, № 4.
35. ШОПОВ, Й. Уроците упражнения по история. – В: Методически насоки, 1979.
Забележка:
ОБЩИНА ПЛОВДИВ
ОТДЕЛ “ ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА”
ПЕДАГОГИЧЕСКА БИБЛИОТЕКА
Няма коментари:
Публикуване на коментар